Roadtrip στη Ζανζιβάρη!! (Μέρος 2)

Αν δεν έχετε διαβάσει το ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ της ταξιδιωτικής μας εμπειρίας στη Ζανζιβάρη, καλό είναι να το κάνετε για να πάρετε μια ιδέα!

Που είχαμε μείνει λοιπόν? Α ναι… Είχαμε δώσει τις γενικές πληροφορίες για το νησί καθώς και μερικές συμβουλές που σίγουρα είναι απαραίτητες για τον κάθε ταξιδιώτη που επιλέγει να επισκεφτεί το νησί. Πάμε όμως να δούμε τα πράγματα in depth. Είστε έτοιμοι?

ΑΦΙΞΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ:

Προσγειωθήκαμε στο νησί τα ξημερώματα και το πρώτο πράγμα που είδαμε ήταν το «ανοργάνωτο» αεροδρόμιο, σίγουρα όχι όπως όσα έχουμε συνηθίσει. Μη βαμμένοι τοίχοι, καλώδια να κρέμονται από εδώ και από εκεί συνθέτουν μια συνηθισμένη εικόνα σε αεροδρόμια τέτοιων περιοχών οπότε μη σας ανησυχεί.

Αφού πληρώσαμε για τη βίζα μας (είναι απαραίτητη με κόστος περίπου 45 Ευρώ/ άτομο και δέχονται πιστωτικές κάρτες), περάσαμε τον έλεγχο και αρχίσαμε να ψάχνουμε από πού μπορούμε να βγάλουμε χρήματα. Υπάρχει ένα exchange αλλά είναι πολύ ακριβό (όπως σε όλα τα αεροδρόμια).. προτιμότερο είναι να βγάλετε χρήματα από ένα ATM που βρίσκεται ακριβώς έξω από τη κεντρική πύλη (μην ανησυχείτε θα περάσετε από μπροστά του ό,τι και να γίνει). Είναι δεκτές όλες οι κάρτες με ελάχιστο αντίτιμο για την συναλλαγή. Φροντίστε να έχετε υπολογίσει πόσα χρήματα θα χρειαστείτε για το σύνολο της διαμονής σας στο νησί διότι τα ΑΤΜ σπανίζουν και υπάρχουν μόνο στην Stonetown.

Έξω από το αεροδρόμιο μας περίμενε ένας οδηγός από το κατάλυμα που θα διαμέναμε με τα ονόματά μας γραμμένα σε ένα χαρτί. Αφού μας οδήγησε στο Van του (μαζί με άλλα 2 ζευγάρια που είχαν εκμεταλλευτεί παρομοίως το error fare για Ζανζιβάρη) ξεκινήσαμε.

ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ:

Επειδή φτάσαμε αργά το βράδυ, προτιμήσαμε να μείνουμε σε κάτι οικονομικό, ανάμεσα στο αεροδρόμιο και την Stonetown, ώστε την άλλη μέρα να παραλάβουμε το rental jeep μας και να πάμε στο επόμενο ξενοδοχείο (γνωστή τακτική για να εξοικονομείτε χρήματα στα ταξίδια σας και πιστέψτε μας το κάνουν πολλοί!) Πρόκειται για το Amiras Roomz, ένα απλό και οικονομικό κατάλυμα που το διευθύνει ένας τύπος (πιο χαλαρός  και hakuna matata πεθαίνεις) εν ονόματι Salim. Ξεχάστε τις ανέσεις και τις πολυτέλειες βέβαια αλλά υπάρχει ένα πολύ όμορφο και παρεϊστικο κλίμα.

ΠΡΟΣ JAMBIANI:

Την επόμενη μέρα το πρωί, αφού παραλάβαμε το (ήδη χιλιοχτυπημένο) jeep μας πληρώνοντας με μετρητά (γενικά για τις συναλλαγές σας ξεχάστε την πιστωτική κάρτα πλήν των ξενοδοχείων), ξεκινήσαμε για τον πρώτο προορισμό μας το Jambiani που βρίσκεται νοτιο-ανατολικά του νησιού.

[su_gmap address=”jambiani”]

Κάτι που είναι απαραίτητο για εμάς στα ταξίδια μας είναι η σύνδεση internet.. οπότε κατευθυνθήκαμε στη Stonetown (το μόνο μέρος που υποτίθεται πως υπάρχουν κάρτες για internet σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές) προκειμένου να προμηθευτούμε μία. Μετά από μισή ώρα αναζήτησης μέσα σε στενά και «περίεργα» περάσματα βρήκαμε διάφορα stand με ομπρέλα που ανέγραφαν παρόχους internet (Μόνο σε τέτοια stand υπάρχουν οι κάρτες και ΜΟΝΟ στη Stonetown). Τελικά όμως μόνο αυτό δεν πουλούσαν.. οπότε μετά απο 4-5 αποτυχημένες προσπάθειες, αποφασίσαμε ότι δεν θα έχουμε τελικά mobile internet στο ταξίδι μας!!

Στο δρόμο για Jambiani υπάρχει το περίφημο Jozani Forest με τους κόκκινους πιθήκους, οπότε αξίζει να κάνετε μια στάση έτσι για την εμπειρία. Σε σχέση πάντως με άλλα πάρκα που έχουμε δει, αυτό ήταν κατά πολύ υποδεέστερο.

Στο Jambiani είχαμε κλείσει ένα όμορφο ξενοδοχείο μπροστά στη θάλασσα το οποίο το έχουν ένα ζευγάρι Ιταλών. Πρόκειται για το Zanzest Beach Bangalows από το οποίο μείναμε και πολύ ευχαριστημένοι.

Οι επιλογές φαγητού στο Jambiani αλλά και γενικότερα στα παραθαλάσσια μέρη του νησιού είναι περιορισμένες.. οπότε φροντίστε να βρείτε ξενοδοχείο που να περιλαμβάνει τα γεύματα στην τιμή της διαμονής ή τουλάχιστον να έχει σχετικά χαμηλές τιμές στο εστιατόριό του. Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο παρείχε πολύ γευστικά – οικονομικά πιάτα με θέα στη θάλασσα καθώς επίσης και ευγενικό προσωπικό.

ΠΡΟΣ MICHAMVI:

Αφού περπατήσαμε και πλατσουρίσαμε στην παραλία Jambiani (το ξενοδοχείο έχει ιδιωτική παραλία – βλέπε φωτό στο booking) ξεκινήσαμε για Michamvi.

[su_gmap address=”michamvi”]

Στη διαδρομή αξίζει να σταματήσετε στην παραλία Paje που είναι πραγματικά φανταστική με καταγάλανα νερά ως εκεί που φτάνει το μάτι. MEGA TIP: Καθότι το νησί επηρεάζεται από το φαινόμενο της παλίρροιας, φροντίστε να ενημερωθείτε για το πότε έχει high και low tide ώστε να επισκέπτεστε τις παραλίες την καλύτερη δυνατή ώρα.

Όλες οι παραλίες του νησιού εκτός από αυτές που βρίσκονται βορειο-δυτικά (Kendwa, Nungwi) επηρεάζονται από το φαινόμενο της παλίρροιας οπότε είναι σημαντικό να έχετε το πρόγραμμα. Ένα δείγμα μπορείτε να βρείτε εδώ.

Στο δρόμο σας επίσης θα περάσετε από το φημισμένο εστιατόριο «The Rock Zanzibar» το οποίο κατά τη γνώμη μας αξίζει μόνο στη περίπτωση που τα νερά είναι «έξω». Εκεί μπορείτε να απολαύσετε το ποτό ή το φαγητό σας σε τσιμπημένες εννοείται τιμές αλλά..μία φορά πάς!

Στο Michamwi μείναμε σε ένα πολύ όμορφο, τροπικό, ήσυχο και απομακρυσμένο ξενοδοχείο με ιδιωτική παραλία και beach bar που μας άρεσε πάρα πολύ και το συστήνουμε ανεπιφύλακτα. Πρόκειται για το Kae Funk. Τα απογεύματα μπορείτε να αράξετε στη παραλία του για φαγητό ή ποτό με ωραία μουσική και φωτιά 😉 Απολαύσαμε το πιο όμορφο ηλιοβασίλεμα σ’αυτό το μέρος! (Tip: Όλα τα γεύματα του ξενοδοχείου είναι υπέροχα και με χαμηλές τιμές! Δοκιμάστε άφοβα!)

ΤΕΛΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΜΕΡΟΥΣ

Στο τρίτο και τελευταίο μέρος θα δούμε το βόρειο σκέλος του νησιού οπότε stay tuned!

Θέλετε έκπτωση στη διαμονή σας? Πατήστε εδώ για να έχετε 10% επιστροφή στη Booking.com κράτησή σας!

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΑΣ:

Φωτογραφική μηχανή: MIRRORLESS SONY a-5100. (Δες την κριτική μας). Αγορά από εδώ: MediaMarkt ή Public.

Action Camera: Xiaomi Yi 4k+. Δές την εδώ

Gimbal 3-axis (Για σταθεροποίηση εικόνας): Αγορά απο το κορυφαίο Gearbest με πολλές επιλογές σε Ευρωπαικές αποθήκες.

Κινητό: Xiaomi Redmi note 3 Pro με 16Mpixel camera: Gearbest

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τις αγορές ή τα προϊόντα ιδίως απο το εξωτερικό.

(*** Πολλοί απο τους παραπάνω συνδέσμους είναι affiliate links και κλείνοντας εισιτήρια/διαμονή/εξοπλισμό μέσα από αυτά -χωρίς ΚΑΜΙΑ έξτρα χρέωση-ενισχύετε την προσπάθεια μας :)***)

KAI MHΝ ΞΕΧΝΑΤΕ:

*Αν θέλετε να κάνουμε εμείς την αναζήτηση για εσάς, να σας βγάλουμε εξατομικευμένο πακέτο και πρόγραμμα με ημερομηνίες, ξενοδοχεία και δραστηριότητες στα μέτρα σας.. ή για ο,τιδήποτε άλλο, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω facebook  ή με mail!

Αν επίσης έχετε instagram και θέλετε να βλέπετε φωτό και βίντεο απο τα ταξίδια μας ακολουθήστε μας και εκεί!

Πριν φύγετε απο την σελίδα, αν σας άρεσε το άρθρο, κάντε και ένα share στους φίλους σας 🙂